رونیارونیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
دانیالدانیال، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

رونیا کوچولو و دانیال کوچولو

عکسهای جدید

1394/3/13 18:14
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ساناز جون و بقیه دوستانی که بهم سر میزدنمحبت

ساناز جون هیچ خبری بیشتر از این نمیتونست منو خوشحال کنه عزیزم

برای تو و نی نی خوشگلت  ارزوی سلامتی و خوشبختی دارم.

امیدوارم سالیان سال در کنار همسر و خانواده ات سالم و خوشبخت و شاد زندگی کنید

راستی اگه دوست داشتی آدرس اینستا، لاین یا شبکه های مجازی دیگه ای که داری و بده، 

چون من دیگه کمتر وقت دارم با کامپیوتر کار کنم، با موبایل راحت ترم چشمک

من اومدم با عکسهای جدید دخترم و فرشته کوچولوی جدید یعنی پسرم که خدا 30 دی 93 به ما هدیه کرد. 

رونیا و دانیال دوتا فرشته کوچولوی من

تولد دخترم 8 فروردین 94

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فــــــــــــرامرز
3 مهر 94 21:59
سلوم ازینور خخخ ای جــــــــــــــونم... جیگر این پسمل و باید خورد چه تعجبیم تو چهرشه هخخخخخ چــــــــی میدیده انقد متعجب خخخخ